Fizjoterapia

Badamy zakres ruchomości, prowadząc przy tym badania postawy ciała. Leczymy skutki urazów, jednocześnie – szukamy przyczyn dolegliwości.

Proponujemy nowoczesną koncepcję rehabilitacji z wykorzystaniem najnowszej wiedzy medycznej i fizjoterapeutycznej, wykorzystujemy terapię manualną wg dr. Jamesa Cyriaxa, koncepcję Muligana, PNF, NDT…, neuromobilizację czy osteopatię funkcjonalną.

Dla kogo?

Dla osób, które cierpią z powodu:

• Uszkodzenia łokci
  • Uszkodzenia stawu skokowego
  • Kontuzji pleców
  • Urazów kolan
  • Bolesnego barku
  • Łokcia tenisisty
  • Stanów zapalnych stawów biodrowych, kolanowych itp.
  • Bólów kręgosłupa
  • Rwy kulszowej
  • Rwy ramiennej

Naszym celem jest powrót organizmu do maksymalnej, możliwej sprawności. Mobilizujemy możliwości biologiczne ciała, by przyspieszyło samoregulację.

Leczymy urazy sportowe i kontuzje stawów, także te najbardziej skomplikowane. Sport polega na dokonywaniu niemożliwego. I my to właśnie robimy.

Medyczny Trening sportowy

Eliminujemy błędy funkcjonalne, których trenerzy… nie dostrzegają. Wreszcie, poprawiamy wyniki sportowe dzięki treningowi medycznemu.

Rehabilitacja: przed i po operacji

Fizjoterapia przedoperacyjna

To przygotowanie pacjenta do operacji. Zmniejszamy ryzyko wystąpienia powikłań po operacji narządu ruchu. Poprawiamy ruchomość chorego stawu. łagodzimy ból. Poprawiamy siłę mięśni. Optymalizujemy czas powrotu do zdrowia.

Dla kogo:
  • Pacjentów, którzy przygotowują się do zabiegu endoprotezoplastyki stawu biodrowego i kolanowego
  • Pacjentów, którzy chcą szybszego gojenia ran pooperacyjnych

Specjalistyczna fizjoterapia ortopedyczna przywraca funkcji narządu ruchu w obrębie układu kostno-stawowego, mięśniowego i nerwowego oraz powięziowego. Pomagamy wrócić Pacjentowi do pełnej możliwej sprawności psycho-ruchowej. Najczęściej – po przebytych urazach, chorobach czy operacjach. Powrót do codziennej aktywności czy sportu jest w zasięgu ręki.

W naszej ofercie znajdują się:
  • Diagnostyka biochemiczna
  • Diagnostyka funkcjonalna
  • Diagnostyka strukturalna
  • Diagnostyka radiologiczna

Fizjoterapia pooperacyjna

Przyspieszamy powrót do sprawności, dbając o bezpieczne gojenie. Systematycznie zwiększamy obciążenia, monitorując proces zdrowienia. Wreszcie – wspieramy psychikę Pacjenta – wspólnie świętując kamienie milowe” przy rekonwalescencji.

Fizjoterapia pooperacyjna jest przeznaczona dla pacjentów, którzy:

• Chcą szybszego gojenia ran pooperacyjnych
  • Pragną wrócić do aktywności fizycznej
  • Chcą powrócić do czynnego uprawiania sportu po operacji
  • Zamierzają wrócić do dawnych aktywności