Osteopatia

Osteopatia to jedna najnowszych metod leczenia bólu, potwierdzona na Zachodzie. Metody pracy z ciałem stosowane w osteopatii zostały pogłębione i dopracowane przez Rafała Wysockiego w czasie lat pracy w Wielkiej Brytanii.

Na czym polega osteopatia?

To jedna z tych metod pracy z pacjentem, która najszerzej przygląda się jego stanowi zdrowia. W jej ramach osteopata szczegółowo analizuje detale, jednocześnie nie gubi szerszego kontekstu. Osteopatia uwzględnia wzajemne zależności między różnymi układami ludzkiego ciała, nie wykluczając emocji, diety i innych czynników mających zasadniczy wpływ na stan zdrowia.

Osteopata posługuje się precyzyjną techniką manualną, która skupia się na regulowaniu pracy układu kostnego, mięśniowego, powięziowego, naczyniowego, nerwowego, a nawet stymulowania pracy narządów wewnętrznych. Precyzyjnie dobrana technika pracy sprawia, że przywracamy prawidłową trofikę i swobodę tkanek w określonym fragmencie ciała, dzięki czemu możliwa jest poprawa funkcjonowania stawu czy narządu wewnętrznego.

Osteopatia na świecie zalecana jest u osób w każdym wieku, zarówno u dzieci, dorosłych, jak osób starszych. Techniki leczenia dobierane są indywidualnie w zależności od wieku i stanu pacjenta oraz zgłaszanego problemu.

Dla kogo jest przeznaczona osteopatia?

Dla osób, które cierpią na:

• bóle kręgosłupa
  • bóle stawów obwodowych z urazami włącznie
  • bóle i zawroty głowy pochodzenia szyjnego
  • bóle migrenowe
  • wady postawy
  • astmę
  • bóle stawów i tkanek podczas ciąży,
  • bóle pooperacyjne i zrosty
  • bóle w okresie ciąży i bóle miesiączkowe
  • zaparcia
  • urazy sportowe i przeciążeniowe
  • stany zapalne stawów biodrowych, kolanowych itp.
  • bolesny bark, łokieć tenisisty

Pracujemy bezinwazyjnie. Szukamy przyczyn. Leczymy skutecznie