JAKO KLINICYŚCI TWORZYMY NOWE ROZWIĄZANIA DLA NASZYCH PACJENTÓW

SCIENCE FOR MUSIC

Autorski projekt Rafała Wysockiego pracy z muzykami z orkiestry Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego, Santander Orchestra pod patronatem prof. Krzysztofa Pendereckiego, a także z orkiestrą Aukso.

INSTYTUT JAZDY KONNEJ

Stworzenie i opracowanie nowej koncepcji treningu dla jeźdźców konnych w ramach powołanego do tego Instytutu Jazdy Konnej.

Cykl warsztatów neurorozwojowych Rafała Wysockiego dla jeźdźców służy temu, żeby jeździec odnalazł wzorzec ruchu i najbardziej optymalny sposób używania ciała w siodle. Dzięki temu unika przeciążeń, dolegliwości bólowych czy jakiegokolwiek innego dyskomfortu. Ułatwia przy tym komunikację z koniem.

ROYAL OSTEOPOROSIS SOCIETY – PREGNANCY ASSOCIATED OSTEOPOROSIS (PAO)

W Klinice Wysocki zajmujemy się także leczeniem rzadkich przypadków osteoporozy występującej w późnym okresie ciąży lub krótko po porodzie u kobiet – niezależnie od ich wieku. Dochodzi do samoistnych złamań kręgów, rzadziej do urazu w biodrach. Ten typ osteoporozy (PAO) objawia się najczęściej bólem pleców, pojawiającym się nagle. W czasie leczenia osteopata szuka przyczyn kruchości kości i projektuje indywidualny program ćwiczeń, które służą wzmocnieniu układu kostnego.

MIKROBIOLOGIA W ŻYCIU CODZIENNYM NASZYCH PACJENTÓW

W Klinice Wysocki zainicjowaliśmy w 2021 roku innowacyjne badania polegające na analizie laboratoryjnej materiału biologicznego pozyskanego z mieszkań pacjentów. Sprawdzamy obecność i wpływ np. pleśni na schorzenia układu kostnego, stawy i inne dolegliwości pacjentów. Projekt ten wspiera diagnostykę, szczególnie w przypadkach, gdzie do tej pory nie znaleziono przyczyn powstania dolegliwości.

PROJEKT AUTYZM

Rafał Wysocki jest autorem interdyscyplinarnego podejścia do pracy z dziećmi z autyzmem.

FUNDACJA ZIELONE POJĘCIE

Jako Klinika Wysocki wsparliśmy i wspieramy naszym doświadczeniem i wiedzą  inicjatywę Fundacja Zielone Pojęcie